czwartek, 8 sierpnia 2013

Babie lato czyli pająk..

Pająk to jedno z tych zwierząt, którego się nie boję, ale nie specjalnie je też lubię, no i w ogóle nie toleruję w moim najbliższym otoczeniu;-) Są jednak fascynujące: drapieżne, jadowite, skaczą z własną siecią polując. Ich obecność objawia się czasem w zaskakująco pięknych wizualnie efektach. Wiosną krzewy pokrywają miliony drobnych pajęczych sieci, które o poranku, pokryte rosą, potrafią zatrzymać mnie w zachwycie na dłużej niż chwilę. Wczesną jesienią tzw. "babie lato", czyli maleńkie pajączki podróżujące z wiatrem na ogromne odległości, wzbudzają we mnie mieszankę uczuć lęku i wolności, aż chciałabym poszybować razem z nimi. Na razie poszybowała moja wyobraźnia.




Z koralików stworzono już cuda i pająki też. To natomiast moja wersja biżuterii z pająkami. Cała kolekcja Arachno Fanaberija będzie się składać z pająków w klasycznie łączonych kolorach, które będą ozdabiać stroje przybierając formy broszek, pierścionków i naszyjników.







Pierwszy prezentowany pająk to energetyczne połączenie czerni i czerwieni podkreślone srebrem, w formie zawieszki pasującej na obrożę lub do noszenia na naszyjniku z wiązanej na szyi koronki lub aksamitki.



Zwisająca łezka pokieruje męski wzrok w odpowiednią stronę ;-)



Onyks, czerwony jadeit, barwiony czerwony marmur, 
koraliki akrylowe i szklane, koraliki Toho, elementy metalowe.




Mam nadzieję, że nie boicie się pająków, a nawet jeśli, to taki naszyjnik jest najlepszym sposobem na oswojenie lęków. Polecam biżuteryjną arachno-terapiję:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz