wtorek, 17 marca 2015

Srebro, srebro i tylko srebro - GORĄCO POLECAM!



Muszę przyznać, że efekt przeszedł moje oczekiwania. 


Nie spodziewałam się, że koralikowa bransoletka może tak bardzo przypominać 
bransoletkę ze szlachetnego srebra.






Porównałam ją do kompletu biżuterii, który miała na sobie moja najulubieńsza(!:-) Ciocia.

Jej bransoletka była odrobinę węższa w przekroju i miała drobniejsze elementy.

Kiedy usłyszałam, ile kosztowała... tak, to była duuuuża kwota.

Uśmiechnęłam się do siebie w duchu, bo mój wyrób z wyglądu 
nie różnił się znacznie od tego złotniczego.

Co także stwierdziło grono zebranych Kobiet.

Metalizowane koraliki w kolorach szlachetnych metali, 
TAK! to jest TO!





Rozmiar: bransoleta standardowo 18 cm z możliwością powiększenia.
 
Materiały: koraliki Toho, elementy z metali nieszlachetnych, 
zawieszka koniczynka oraz z fasetowanych koralików szklanych i sztucznych perełek.




Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz