sobota, 9 maja 2015

Czarodziejka z ważką - okiem Szymona Ćwiklińskiego


Parę dni temu otrzymałam niezwykły prezent:


PORTRET,

który należałoby nazwać roboczo: "PRZY PRACY",

ale wolę o nim myśleć jak o  

CZARODZIEJCE Z WAŻKĄ


Artysta uwiecznił mnie przy szydełkowaniu w plenerze i choć majowa pogoda była słoneczna, 
to jednak chłodny wiatr bardzo dawał się we znaki. 


Miałam na sobie błękitne kolczyki ważki: wazki-w-odcieniach-marzen
i błękitno-liliowy szalik makaronik: chodno-chodniej-zima-bekit-z-szaroscia





Podglądając artystę przy pracy:




Szymon rysuje, maluje, rzeźbi. 

Jest studentem Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.






Kiedy go podglądałam, szkicował portret ze zdjęcia, 
bo modelka nie chciała usiedzieć na miejscu bez ruchu :-)

Chociaż ja wolę pozować na żywo - to fascynujący dreszczyk emocji.





Chcesz sprawić wyjątkowy prezent - zamów portret: 
Szymon rysuje i maluje różnymi technikami, 
portrety indywidualne, pary małżeńskich, naturę.


Kontakt do Szymona:

Szymon Ćwikliński MALARSTWO - GRAFIKA, tel. 665 755 779






Masz pytania dotyczące biżuterii - skontaktuj się:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz