niedziela, 7 maja 2017

"Jak z bajki" - sutaszowy komplet ślubny z perłami


Wykonując komplet ślubnej biżuterii 
czuję na barkach ciężar odpowiedzialności. 

Przecież wszystko musi być jak z bajki :-)





Na wystawie prac podeszła do mnie młoda kobieta:
"- Czy Pani robi taką biżuterię?
- Tak.
- Szukałam Pani. Chcę taki komplet do ślubu."
Usłyszałam w głosie nutę determinacji, aż się troszkę przestraszyłam, 
czy moje umiejętności dadzą radę udźwignąć taką odpowiedzialność ;-)

Lubię kobiety, które wiedzą czego szukają.








Materiały: duże perły, fasetowana masa perłowa,
sznureczki do sutaszu, koraliki Toho, koraliki fire polish.







Dziękuję Pani Dajanie za piękne zdjęcie.


Projekty z wykorzystaniem haftu sutaszowego i kamieni półszlachetnych dostępne na zamówienie.


Kontakt:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz