sobota, 26 marca 2022

SERCEM odpowiadam na klincz absurdów

W klinczu absurdów

Czy można tęsknić za miejscami, w których się nigdy nie było? Czy można tęsknić za ludźmi, których się nie poznało? Czy można tęsknić za robieniem rzeczy, których się nigdy nie robiło? Za smakami, których się nie odkryło i zapachami, których się nie poczuło? Ponoć, „czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal”, a jednak żal, bardzo żal. Tęsknię do tych czasów, gdy „nikt z nas jeszcze nie żył jak robot”: maseczka, dezynfekcja, dystans. Gdy dopada mnie ta znikąd nostalgiczna tęsknota, powtarzam:
A w moim sercu płomień wciąż się tli. A w moim sercu płomień wciąż się tli. A w moim sercu płomień wciąż się tli, pomimo tych wszystkich absurdów (światowych, rządowych, społecznych, ekonomicznych - wybierz dowolnie).
I chyba jednak nie wolę tego życia „na zdrowo”. 

 


 

Całe szczęście, że są ludzie, których znam, a oni znają moje rękodzieło. Stąd – na zamówienie Agnieszki – wykonałam kolczyki czerwone serca. Niech w nich płomyk się tli. To Agnieszka zainspirowała mnie do stworzenia całej kolekcji serc, bo to one zgodnie z przesłankami naszej kultury mieszczą wszystko, co w człowieku najlepsze.


Kiedy stanęłam przed murem, którego nie przebiłam ani pięściami, ani głową, przypomniałam sobie, że mówi się, że jak człowiek nie może już pomóc sobie, to powinien pomóc innym. Więc pomogłam. Dwie pary serc z kolekcji może złożą się choćby na pół podkładki po śrubkę w jakimś przydatnym okulistycznym sprzęcie. 

„Nostalgia to błysk, do którego nocą latają ochoczo takie ćmy jak my.”
/Quebonafide, „Bubbletea”/

Ten post miałam opublikować w styczniu, teraz jest koniec marca, no cóż, mnie też zdarzają się poślizgi, szczególnie jeśli w grę wchodzi
opracowywanie postów do Internetu. ;-) 


 Wykorzystane materiały: koraliki w różnych rozmiarach i kształtach,
elementy szklane, guzik, różyczka z koralu, cekiny, dżety, kuleczki agatu,
wkręty antyalergiczne, metalowe baranki
.

 


 Kolczyki mają wymiar 6 x 5,5 cm.

  


Te kolczyki nie są już dostępne, ale możesz zamówić podobne w dowolnym kolorze.




Tu znajdziesz inne sutaszowe projekty: haft_koralikowy

 

Zapytaj o biżuterię, którą wykonam specjalnie dla Ciebie. 
tel. 503 371 000
mail: blueagata25@yahoo.co.uk

 
Jeśli szukasz dla kogoś prezentu, ale nie wiesz, co mogłoby jej się spodobać,
wybierz formę bonu podarunkowego na dowolną kwotę.
 
 

 

 Zapraszam! :-)


Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz