czwartek, 1 grudnia 2022

A dorobi Pani kolczyk? bo pies zeżarł, czyli dlaczego warto...

 Dlaczego warto zamawiać biżuterię u lokalnego rękodzielnika?

Przypadek losowy numer 1.
Zdarzyło się, że dzwoni do mnie roztrzęsiona klientka:
" - Pani Agato, chodzi o te kolczyki, które pani zrobiła dla córki, bo ona przyjechała i zostawiła je na ławie, no i, no i pies jeden kolczyk zeżarł całkowicie, tylko haczyk został.
- Ale nic mu nie jest?
- No właśnie nie dało się go uratować.
- O mój Boże, psa nie udało
się uratować?
- A nie, pies w porządku, on wszystko pożera i nigdy nic mu nie jest.
- Uff, to spokojnie, kolczyk uszyję tak, że córka nie zauważy różnicy."

Przypadek losowy numer 2.
" - Zgubiłam twój kolczyk, cofnęłam się tą samą drogą, ale już nie znalazłam.
- A gdzie byłaś?
- No... do lasu pojechałam sobie rowerem, tak trochę pojeździłam.
- W tych czerwonych dużych kwiatach po lesie jeździłaś? Dlaczego?
- Tak jakoś było mi w nich fajnie.
- Nie ma problemu, dorobię ci jeden."

Przypadek losowy numer 3.
Pani Bernadetta upatrzyła sobie komplet sutaszowych kolczyków.
" - Pani Agato, niech pani dla mnie te kolczyki trzyma. Ja po nie przyjadę.
- Nie ma problemu, kolczyki na panią czekają."
Dwa tygodnie później.
" - Bo do tych kolczyków to ja bym jeszcze chciała zawieszkę. Mam ważną imprezę rodzinną i chcę, żeby wszyscy podziwiali i to
wtedy musi być komplet.
- Oczywiście, że musi. :-)" 

Czy znasz już odpowiedź na moje pytanie, dlaczego warto? ;-)


Zawieszka uszyta do kompletu.

 

Cały komplet - zawieszka wraz z kolczykami.



Tu znajdziesz inne sutaszowe projekty: soutache 

 
Zapytaj o biżuterię, którą wykonam specjalnie dla Ciebie. 
tel. 503 371 000
mail: blueagata25@yahoo.co.uk

 
Jeśli szukasz dla kogoś prezentu, ale nie wiesz, co mogłoby jej się spodobać,
wybierz formę bonu podarunkowego na dowolną kwotę.
 
 

 

 Zapraszam! :-)


Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz