piątek, 4 stycznia 2013

Burgund Attract

Seria burgundowych kartek powstała z mojego uwielbienia do wszelkich odcieni fioletów. Kilka osób z "branży" plastyczno-rękodzielniczej określiło te prace jako bardzo dojrzałe w formie. Czy ja wiem? No tak, podobają mi się, a to sukces wobec mojego własnego, wewnętrznego, szczególnie rozrośniętego samokrytycyzmu :-)




 W któreś z nich ktoś dopatrzył się nawet kształtu prawdziwego ludzkiego serca.


Bardzo lubię kartki w podłużnym formacie DL. Mają w sobie jakąś powagę, dostojność.


A to moja ulubiona z tej serii. Jak zwykle najprostsza w formie. Papier z drobinkami miki, papier srebrny, barwiony farbami wodnymi karton, wzorzysty motyw, brokatowe ręczne srebrzenia podkreślające koronkowy wzór.


I jeszcze kilka w formacie A5








Z pewnością wykorzystam te motywy jeszcze raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz