poniedziałek, 25 lutego 2013

Takie sobie jaja

Wielkanocne tłuczenie czas zacząć! Nie byłam pewna, czy już można, ale pojawiły się efekty prac koleżanek, więc i ja zaczynam. Kartki na Wielkanoc. Każda w jednym, niepowtarzalnym egzemplarzu. Wyrysowanie idealnego - moim zdaniem - szablonu jaja... uff, to dopiero było wyzwanie. Takie niby nic, bo zaledwie jajo, a w ruch poszły dwa krzywiki i cyrkiel, którego nie używałam chyba od czasów liceum. Popatrzcie na efekty.

 Soczysty pomarańczowy skontrastowany brązem i retro kropkami, papierowe kwiatki,
piórko i inne dodatki tworzą klasyczną strukturę.


 Piękne odcienie zieleni, papier z metalicznym połyskiem, kokarda z organzy,
papierowe kwiatki - odrobina wyrafinowania.


 Kartka złączona u góry sznurkiem w delikatnych odcieniach błękitu:
papierowe kwiaty, piórka, ażurowe taśmy, odrobina brokatu 
- eteryczność i chłód Wielkanocnego poranka.




Moja faworytka: połączenie błękitu z różnymi odcieniami czerwieni - odważnie i z charyzmą.

 Motyl z grubej tektury nadaje całości ton ekstrawagancji. 




Jajo z motylem nr 2.

 Ciekawe zestawienie pastelowych kolorów: zieleni, błękitu, turkusu i żółtego przywołuje na myśl
spacer w pierwszych promieniach wiosennego słońca.




Jajo z motylem nr 3.

 Kontrasty dla odważnych: fiolet na intensywnej żółci, doprawiony szczyptą czerwieni.
Kwiat z materiałowych płatków.





  Retro w odcieniach różu i lila. Papierowe kwiatki, organza, cekiny.




I kolejna moja faworytka: jak na nią patrzę, - i nic na to nie poradzę, - to widzę biegające pomiędzy stokrotkami żółciutkie kurczaczki.



 Piórka, pasmanteryjne stokrotki, ażurowe serwetki, koraliki farfalle.


 I ostatnia z tej serii: słodka, prosta, dziecięca.


Jestem ciekawa, która została Waszą faworytką?

1 komentarz:

  1. Ona:
    świetne te kartkowe pisanki :) moja ulubiona - zielona z organzową kokardą :)

    OdpowiedzUsuń