środa, 7 stycznia 2015

Szmaragd i fiolet - w prezencie na Gwiazdkę


Zamysł mojej Mecenaski (tak, mam takową!:-) był zgoła inny, ale się mu nie podporządkowałam - nie wiem dlaczego, nie potrafię tego wyjaśnić. Czasami tak mam. Ostateczny miraż kolorów i wygląd kolczyków jest jak nachalna wizja, której nie potrafię zmienić, kiedy już podbije moją wyobraźnię.

Pomimo tego kolczyki zostały niespodziewanym prezentem Gwiazdkowym dla siostry i zdaje się, że te niewielkie cacuszka zrobiły to co miały, - wywołały błysk w oku Obdarowanej wyraźnie zauważony przez Darczyńcę.

Czasami żałuję, że i ja nie mogę tego zobaczyć:-)




Materiały: sznureczki sutaszowe, koraliki szklane, koraliki Toho, daggery, 
elementy z metali nieszlachetnych oraz srebro 925.




 Rozmiar kolczyków: szerokość 2,5 cm, długość 6 cm + bigle.






Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz