czwartek, 20 czerwca 2013

Sutasz - szmaragd i purpura, czy to nie brzmi pięknie?

Wykorzystanie nowych elementów zawsze inspiruje. Mieniące się barwami tęczy fasetowane szklane łezki wprawiły mnie w zachwyt, jak tylko je zobaczyłam. Od dawna po głowie chodził mi pomysł na połączenie zieleni i intensywnego różu oraz wykorzystanie koralików z efektem skrzydeł ważki. Są naprawdę wyjątkowe.



Szklane łezki fasetowane, koraliki fire polish,
koraliki akrylowe z efektem skrzydeł ważki i koraliki Toho.



Na zdjęciu łezki mienią się innymi kolorami. 
W rzeczywistości są to odcienie zieleni i różu.






Kolczyki mają 9 cm długości.




Kolczyk przerobiony na broszkę można przypiąć do klapy marynarki.







Kolczyki w opakowaniu.



Zazwyczaj jest tak, że wykonuję biżuterię konceptualną :-), czyli do czegoś przyczepioną, czegoś dotyczącą lub z czegoś wypływającą. Taka biżuteria zawsze wychodzi mi najlepiej. Konceptem wyjściowym czasami jest element garderoby, czasami czyjaś twarz, aura jakiegoś wspomnienia, którą warto odtworzyć, kolorystyka krajobrazu. Najtrudniej wykonać biżuterię dla kogoś kogo się nie zna, wtedy nie ma wstępnego konceptu. Biżuteria z konceptem zawsze wychodzi lepiej. Dlatego element owego konceptu pokazałam na zdjęciach. 

Sztuka z konceptem, to sztuka, która pasuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz