środa, 7 stycznia 2015

Tęczowy początek


W Nowy 2015 Rok wchodzę tęczowym krokiem. 

Koralikowe bransoletki swoją nieskończoną ilością barwnych połączeń sprawiły, że ponownie rozsmakowałam się w tworzeniu.





Pierwszy rok blogowania - 2013 był trudny, szczególnie jego początki i wdrażanie się w jego internetowe mechanizmy.

Drugi rok - 2014 - jeszcze trudniejszy, bo chciałam utrzymać tę samą częstotliwość publikowanych wpisów, przy jednoczesnym prowadzeniu działalności gospodarczej. 
Kiedy zobaczyłam ilość publikacji w lipcu nie wierzyłam, że mi się to uda. 

Ale UDAŁO SIĘ!!!

2013 - 100 wpisów
2014 - 100 wpisów


Życzę Wszystkim, by Rok 2015 był rokiem realizacji marzeń i sukcesów!

Trzymajcie za mnie kciuki, by i tym razem udało się opublikować 100 postów.






A teraz pomyśl o jednej rzeczy, którą chciałabyś/chciałbyś osiągnąć w 2015 roku i wpisz w komentarzu. Pamiętaj, że od konkretnej myśli rozpoczyna się działanie, a jej publiczne obwieszczenie, to jak zobowiązanie. Wypuść w przestrzeń energię swych myśli, by mogła do Ciebie wrócić jako spełniające się marzenie. Życzę powodzenia!

Jeśli znajdę ciekawe wpisy w komentarzu, 
kto wie, może rozdam jakieś nagrody;-)

Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz