poniedziałek, 12 stycznia 2015

poWOŚPowo

I u mnie w mieście grała orkiestra:

23 Finał WOŚP w Szamotułach

Wylicytowano blueagatową bransoletkę i to za dużo ponad cenę wywoławczą - więc cieszę się, że miałam swój maleńki wkładzik w uzbieraną kwotę i że otaczają mnie ludzie, którzy potrafią docenić rękodzieło.






W ubiegłym roku licytowałam tort, ale w starciu ze Starostą Powiatu nie miałam szans:-)




W tym roku się udało! Wylicytowałam już wcale nie mały torcik... dla Mamy na urodziny:-) Mogliśmy zacząć świętować zaraz po światełku do nieba:-)




Pozdrawiam Organizatorów i wszystkich zaangażowanych w życie mojego miasta.

A tu znajdziesz więcej zdjęć: Album WOŚP 2015

Do zobaczenia za rok:-)


Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz