sobota, 5 stycznia 2013

Szaro-różowo mi

Moja Flamencowa Maestra zażyczyła sobie, że ma być do szaro-różowej sukienki. Więc jest. Uwielbiam połączenie różu i szarości. Róż to taki dyskryminowany kolor, bo cukierkowy, bo to dla lal. Osobiście też miałam opory, dopóki nie odziałam się cała w budyniowy, najsłodszy róż połączony z ciepłym czekoladowym brązem: spodnie i góra brąz; buty, torebka, rękawiczki brąz z różem, a całość zwieńczona mięsistym, grubo dzierganym w warkocze różowym ponczo z ogromnym golfowym kołnierzem. Mój ulubiony strój na jesień. Strzał w dziesiątkę! Szczerze mówiąc nie widziałam kobiety, której w różowym nie byłoby do twarzy. Znam 100% mężczyzn, którzy ubierają różowe ciuchy. Żadna kobieta nie przechodzi koło nich obojętnie. No coś musi być w tym różu. Do różu trzeba mieć odwagę i przymrużenie oka;-)









Sztuczne perełki, koraliki z masy perłowej, Koraliki Toho, akrylowe i metalizowane.

8 komentarzy:

  1. Piekny!!!
    Mam identyczne zdanie co do rozu. Przez ostatni rok zamienilam swoje mieszkanie w polaczenie rozu, czerni, bieli i szarosci. Cos wspanialego! Od zeszlego tygodnia przechodze w niebieski. Obecnie jest blekitno-rozowo. Nie jest to spektakularne polaczenie, ale po dodaniu grafitu i szarosci staje sie bardzo ciekawe. B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam wykorzystać połączenie kolorów czarnego, stalowego i amarantu, żeby stworzyć strój sceniczny do flamenco. Waham się jeszcze, bo drugie zestawienie, które mam w zamyśle to czerń i połączenie niebieskiego z morską zielenią. Pewnie zadecyduje dostępność odpowiednich materiałów.

      Usuń
  2. Mysle, ze powinnas robic paski do sukienek - gdybys dodala do powyzszego dziela cienki lancuszek zrobiony w tym samym stylu, prosty, dwukolorowy, zamowilabym od razu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc o paskach jeszcze nie myślałam, ale fakt, to może być ciekawe rozwiązanie. Zapraszam do kontaktu bezpośrednio na mail.

      Usuń
  3. Komplet - pasek i kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki też były. Faktycznie piękne i okazałe.

      Usuń
  4. Róż jest dla MIĘCZAKUF i DZIECIAKUF!!;-) (to pisałem ja, witek)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona:
    świetne połączenie kolorów. Ja lubię bladziutki róż w zestawieniu z czekoladowym brązem :)

    OdpowiedzUsuń