środa, 20 listopada 2019

Kolczyki sutasz na moje pierwsze spotkanie autorskie promujące książkę "Ta druga twarz"


Nie ma sensu tego dłużej ukrywać.  
Tak. Piszę. Przez chwilę robiłam to zawodowo, ale teraz przyznaję się, że robię to też prywatnie. I robię to dłużej niż wyrabiam biżuterię. Mój blog rękodzielniczy liczy siedem lat. Piszę znacznie dłużej.


Właśnie wydałam swoją pierwszą książkę, o której wydawca powiedział, że nie da się jej zaliczyć do żadnego znanego gatunku powieściowego. 
"Ta druga twarz" nie jest promowana w komercyjnym obiegu wydawniczym. Sprzedaję ją samodzielnie i sama rozmawiam z Czytelnikami. Przez internet można ją kupić tylko i wyłącznie bezpośrednio u wydawcy, czyli w niszowym Wydawnictwie Rys. Tak chciałam, bo to mój życiowo ważny projekt, którego pomysł narodził się przeszło dziesięć lat temu. Zależy mi na tym, by móc porozmawiać z ludźmi, którzy przeczytali lub zamierzają przeczytać moją książkę.


24 listopada 2019 r. o g. 17.30 w Szamotułach w Hotelu Maraton odbędzie się moje 
pierwsze spotkanie autorskie, które będzie częścią corocznie organizowanego projektu społecznego skierowanego do kobiet o nazwie  
Barwy Kobiecości. Być może będzie to jedyne, publiczne spotkanie z moją książką. Mam pietra, bo wiele lat minęło od mojego ostatniego wystąpienia przed widownią i to takiego, które dotyczy mnie osobiście. By dodać sobie odwagi uszyłam piękne sutaszowe kolczyki, które będą uzupełniać mój ubiór.

Dwie moje pasje: rękodzielnictwo i pisanie połączą się w końcu w jedno. Gdy będę opowiadać o książce, panie 50+, które zecydowały się wziąć udział w osobistych metamorfozach będą miały na sobie moją biżuterię. Już nie mogę się doczekać spotkania z Wami!


Informacje o książce znajdziesz tutaj: www.facebook.com/Ta-druga-twarz



 
 Informacje o imprezie znajdziesz tutaj: Barwy Kobiecości - Aktywna Kobieta


 




Kolczyki mają wymiary 4,5 x 3,5 cm plus bigle.
 


 
 Wykorzystane materiały: różowy howlit, fasetowane szkło,
  sutasz, koraliki Toho, srebro.





Tu znajdziesz inne sutaszowe projekty: soutache  

Kiedy nie piszę :-), wykonuję biżuterię sutaszową na zamówienie.
 
Na życzenie wysyłam biżuterię pod wskazany adres 
w opakowaniu prezentowym:
- pudełko na biżuterię, 
- biała torebka prezentowa,
- certyfikat ręcznego wykonania.



Zapytaj o cenę:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.
 
Zdjęcia zostały wykonane w naturalnym świetle i nie były poddane żadnej obróbce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz