wtorek, 2 grudnia 2014

Wyniki KONKURSU! Zwycięskie numery to 9 i 18.


Jak napisałam we wczorajszym poście zakwalifikowało się do losowania 27 osób. 
Nikt nie złożył zawiadomienia o braku zakwalifikowania.


Bardzo dziękuję za tak liczny udział 
- nie spodziewałam się i jest mi z tego powodu niezmiernie miło.


Dziękuję za udostępnianie postu, polubienia strony Blueagata

a przede wszystkim kolorystycznie inspirujące komentarze
- z pewnością pokażę niejedną bransoletkę wykonaną według wskazanych kolorystycznych zestawień. 


Do losowania użyłam aplikacji on-line random.org http://www.random.org/






A oto WYNIKIIIIIIII!!!!!!!!!

Bransoletkę według własnego pomysłu otrzymują 2 osoby:



Pod nr 9 na liście (zobacz poprzedni post konkursowy lista-uczestnikow-konkursu) widnieje - Agata Piszczek


A pod nr 18 - Joanna Laryś



GRATULUJĘ!

I zabieram się za wykonanie bransoletek według kolorystycznych życzeń Zwyciężczyń.
Jednocześnie proszę o przekazanie adresu do wysyłki na poniższy adres mailowy lub poprzez Facebook.

Jeszcze raz GRATULUJĘ!



Z pewnością będzie następny konkurs, więc już teraz zachęcam do śledzenia bloga i Fanpage oraz do wzięcia udziału.

Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata

2 komentarze:

  1. wow, właśnie przeczytałyśmy z moją córeczką wyniki konkursu i piszczymy obydwie z radości, że udało się mamusi wygrać!!! dziękujemy:)
    Joanna Laryś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w konkursie Pani Joanno, cieszę się razem z Wami :-D i pozdrawiam. Agata

      Usuń