wtorek, 3 marca 2015

Szmaragdowo granatowy komplet koralikowy



Pani Annie spodobała się bransoletka granat z zielenią.

Zapytała, czy jest szansa na dorobienie naszyjnika.

Zaproponowałam wykonanie całego kompletu od podstaw, 
by być pewnym, że tak naszyjnik jak i bransoletka będę miały identyczne odcienie koralików.





Kluczowym elementem, który przyciągną uwagę Pani Anny
 był ozdobny łącznik w formie kwiatu
- to był warunek konieczny. 




Ucieszyłam się, że mam dwa takie same element, 
bo już wiedziałam, że ten drugi wykorzystam w naszyjniku, 
by komplet był spójny i by urozmaicić prostą formę naszyjnika.


Opcja zapięcia nr 1



 Kwiat w kolorze gunmetal wraz ze szklaną kuleczką 
może być noszony z przodu jak zawieszka.




Oba końce naszyjnika zakończone są karabińczykami typu lobster,
 więc w razie potrzeby kwiat można odpiąć całkowicie z niego rezygnując.

Opcja zapięcia nr 2



Lub można przedłużyć naszyjnik używając kwiatowy łącznik jako przedłużki.




Naszyjnik, - jeśli dobrze pamiętam, - 53 cm plus długość łącznika 4 cm.




Łącznik zastępuje w elastycznej bransoletce zapięcie
 i stanowi piękny element ozdobny.



Rozmiar: bransoleta standardowo 18 cm z możliwością powiększenia.
Materiały: koraliki Toho, elementy z metali nieszlachetnych - gunmetal, kuleczki szklane.




Pani Anna po otrzymaniu przesyłki napisała mi, że biżuteria jest śliczna.

Mnie - nieskromnie powiem - ten komplet też bardzo się podobał 
i zaliczam go do szczególnie udanych, nietuzinkowych połączeń kolorystycznych.

Pozdrawiam Panią Annę :-)
i dziękuję, że dzięki niej udało mi się stworzyć kolejny komplet, 
który - mam nadzieję - będzie noszony z przyjemnością.


Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz