piątek, 12 czerwca 2015

Lekka jak piórko i efekt bez granic - NOWA KOLEKCJA


Po raz drugi w Szamotułach przedsiębiorcze dziewczyny organizowały 
POKAZ MODY z udziałem MAM.

Zaproszono mnie do współpracy, na co z wielką przyjemnością przystałam.

Na tę okazję przygotowałam specjalną kolekcję.


Motywem przewodnim są pióra w zaskakujących barwach.





Kobiecość i zwiewność ponad wszystko! :-)






Naszyjnik z amarantowymi piórami i łezką różowego agatu 
prezentowała w dniu pokazu jego Organizatorka i Artystka tworząca własne kolekcje odzieżowe.

Natalia Kapłon sygnuje swoją ręcznie malowaną odzież znakiem Kolorki Kapłonki.

Więcej o Natalii dowiesz się tu: https://www.facebook.com/kolorkikaplonki




 Natalio, wyglądałaś pięknie!

Dziękuję za zaproszenie do współpracy i mam nadzieję, 
że niejedno wspólne przedsięwzięcie jeszcze przed nami.




Naszyjnik dostępny od ręki. 

Zapytaj o cenę - kontakt mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000.

Materiały: agat, pióra, elementy z metali nieszlachetnych.




 Istnieje możliwość wykonania podobnego naszyjnika w dowolnym kolorze na zamówienie.



Kontakt:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz