czwartek, 25 kwietnia 2019

MEGA KOLORY, czyli najbardziej popularne native americany - odsłona 3

MEGA KOLORY!
Do fuksjowej spódnicy i granatowej bluzki wyhaftowałam sobie
pierwsze native americany, jako jedyny dodatek biżuteryjny do stroju.
To kolorystyczne połączenie było strzałem w dziesiątkę. 
Kolczyki były udane i rzucały się w oczy :-)


Założyłam je tylko raz, gdyż spotkana po drodze przyjaciółka 
natychmiast chciała je dla siebie. 
Więc kolczyki oddałam Monice, a sama zrobiłam dla siebie podobne.
I też za długo się nimi nie nacieszyłam. 
Podczas pierwszej wystawki na zawodach konnych WKKW w Baborówku 
podeszła do mnie Pani i bez zbędnych wstępów oświadczyła, 
że ona chce kolczyki. Te, które mam na sobie.
Cóż miała zrobić? Oddałam :-)

Zobacz, czy i Tobie ta kolorystyka przypadnie do gustu.

 1. Granatowo-fioletowo-fukcjowe




Długość kolczyków 8 cm plus bigle.







 Ale granat z fukcją to nie jedyny HIT.

Odcienie morskiej toni też zrobiły furorę.


 
2. Turkusowo-błękitne




Długość kolczyków 9 cm plus bigle.  


Materiały: japońskie koraliki Toho, koraliki fire polish, nici do hartu koralikowego,
posrebrzane bigle.
  



 
Do kolczyków można dobrać odpowiednią bransoletkę.

Więcej kolorów znajdziesz tu:
native-american-beading-1
native-american-beading-2


Cena: 55 zł plus koszt przesyłki.




Opcja dodatkowa opakowanie na prezent na życzenie zamawiającego (5 zł):
- pudełko na biżuterię, 
- metka rękodzielnicza, 
- ekologiczna torebka prezentowa,
- certyfikat ręcznego wykonania.

Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.

Zdjęcia zostały wykonane w naturalnym świetle i nie były poddane żadnej obróbce.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz