poniedziałek, 6 maja 2019

Pochwalę sie, czyli ważki w kolejce do kina


Jest mi niezmiernie miło, wręcz pękam z dumy, gdy stojąc w kolejce po bilety do kina widzę, że trzy na pięć stojących przede mną Pań ma na sobie wykonaną przeze mnie biżuterię. 

Jedna z nich założyła ważki. Usiłuję im się przyjrzeć dokładniej tak, by nie wzbudzić podejrzeń. 

Tak. To ważki z pierwszych edycji. Sprzed kilku lat!

Mam potok myśli: Ważki przetrwały tak długo?, ktoś tak o nie dba?, zakłada na wieczorne wyjście z mężczyzną do kina???

No nie przypszczałabym, że te moje drobiazgi mogą mieć dla kogoś takie znaczenie!  

A jednak mają!

I dlatego kocham to, co robię. Dla Was :-)

Te drobne cacuszka cieszą Was często latami i to jest piękne! 

Mam nadzieję, że nie popadłam w samozachwyt, dlatego wracam do haftowania, a Wam pozostawiam do obejrzenia kilka kolejnych ważek. 
Być może i te kogoś zachwycą.



1. Łososiowe






2. Czerwone






3. Oliwkowo-złote






4. Granatowe






5. Czarne





Cena: 35 zł para plus koszt wysyłki.






Rozmiar ważki: 4 - 4,5 cm.
Bigle posrebrzane. 
Kolczyki mogę przerobić na klipsy.



Opakowanie na prezent:
- pudełko na biżuterię, 
- metka rękodzielnicza, 
- ekologiczna torebka prezentowa,
- certyfikat ręcznego wykonania.



Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
  


Wystawiam dokument sprzedaży.


Zdjęcia zostały wykonane w naturalnym świetle 
i nie były poddane żadnej obróbce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz