środa, 1 kwietnia 2015

SREBRO, srebrny komplet - GORĄCO POLECAM!


UNIWERSALNA   KLASYKA!

Srebro nie wychodzi z mody, pasuje do każdej kreacji i jest odpowiednie na każdą okazję!


Grono zebranych, spokrewnionych kobiet orzekło, że moje "srebro" nie różni się od tego 

jubilerskiego, że bransoletka wygląda "jak prawdziwa".






Wtedy przyjrzałam się z dumą swojej pracy i - zdaje się po raz pierwszy - poczułam to, 

że faktycznie, jeśli chodzi o technikę szydełkowania, 

to osiągnęłam już dużo, że mogę być z siebie zadowolona.




 




 
 
Tak oto powstał srebrny komplet dla Cioci.

Będzie miała podobny jak jej siostra, tylko ciut grubszy;-)
 
 



Rozmiar: naszyjnik 54 cm z przedłużką o 4 cm,
bransoleta 18 cm.
 
Materiały: koraliki Toho, elementy z metali nieszlachetnych.





Komplet jest naprawdę piękny. 

Kolejne zamówienia będę realizować, jak tylko uda mi się zdobyć ten deficytowy towar,
 jakim są japońskie koraliki TOHO z metalizowaną ppowłoką, 
która uniemożliwia ścieranie się lub matowienie koloru.

Oczywiście: ja jestem ostatnia w kolejce!:-)






Komplet w jubilerskim pudełeczku prezentuje się tak, 
jak powinna prezentować się biżuteria :-)






Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz