niedziela, 12 lutego 2023

#SERCE kryje to, co w ludziach najlepsze


W zeszłym roku o tym mniej więcej czasie spotkało mnie coś naprawdę niedorzecznego i przykrego - zderzenie z niepowstrzymaną machiną rzeczywistości, która miażdży ludzkie marzenia i nie pozwala realizować osobistych założeń. Byłam zła, sfrustrowana i emocjonalnie wyczerpana walką, którą podjęłam, bo myślała, że coś zdziałam, ale nic z tego nie wyszło.

Choć jednak wyszło...

Wyjść z tego impasu pomogły mi kobiety, które znają moje rękodzieło i darzą mnie tak ogromnym zaufaniem, że proszą czasami o wykonanie rzeczy, których jeszcze nie ma, a są jedynie w ich wyobraźni.  

Tak powstała kolekcja kolczyków #SERCE, o czym możesz szerzej poczytać tu: sercem-odpowiadam-na-klincz-absurdow

 Do kolekcji dołączyły dwa kolejne egzemplarze:
czerwono-czarny i kolorowy z czarnym wykończeniem.

Na zamówienie mogą powstać serca w wybranej kolorystyce w formie kolczyków, klipsów lub broszki.

 


Wykorzystane materiały: czerwony marmur, różyczka z koralu, guziki,
koraliki w różnych rozmiarach i kształtach, cekiny, dżety, rizo,
wkręty antyalergiczne, metalowe baranki.

 


 Kolczyki mają wymiar 6 x 5,5 cm.


Czerwone serca należą już do Ditty, która zgarnęła je tuż przed Gwiazdką,
robiąc sobie prezent.

Natomiast wersja kolorowo-czarna jest dostępna od ręki.


Wykorzystane materiały: koraliki w różnych rozmiarach i kształtach,
cekiny, dżety, kręty antyalergiczne, metalowe baranki.


 Kolczyki mają wymiar 6 x 5,5 cm. 
 


A tak serca wyglądają, kiedy się je nosi, jak na dłoni.


 
 


Tu znajdziesz inne wersje kolorystyczne kolczyków: serce


Zapytaj o biżuterię, którą wykonam specjalnie dla Ciebie. 

tel. 503 371 000
mail: blueagata25@yahoo.co.uk

 
Jeśli szukasz dla kogoś prezentu, ale nie wiesz, co mogłoby jej się spodobać,
wybierz formę bonu podarunkowego na dowolną kwotę.
 
 

 

 Zapraszam! :-)

Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz