piątek, 13 lutego 2015

Kartki ślubne - Młoda Para w odcieniach granatu



Tworzenie kartki to proces dla mnie szczególnie czasochłonny. 

Na dopasowywaniu elementów, kształtów, kolorów spędzam czasem godziny. 

Dobranie wszystkiego tak, by tworzyło zadowalającą mnie całość nie jest proste. 

Zakupiony wykrojnik z Młodą Parą szczególnie przypadł mi do gustu.

Jestem zadowolona :-)

Zobaczcie efekty!




Pomysł na granat z bielą i elementami srebra uznałam za szczególnie trafiony, 
dlatego realizowałam już podobne projekty parę razy. Za każdym razem efekt jest inny.

Dla wprawnego oka szczegóły nie umknął uwadze :-)





A oto mój autorski tekst życzeń dla Nowożeńców,
cytując samą siebie :-)



"Żyjcie kolorowo, słodko, bajecznie,

Beztrosko i troszkę wszetecznie.

Niech Wam czas mija niespiesznie. 

Życie Wam samym szczęściem sypie,

Byście mogli we wspólnym zachwycie

Dotrwać do srebrnych krain podwoi,

I tam żyć dalej, gdzie nieskończoność

Wasze wspólne smutki ukoi."





Format - kwadrat.





Każda kartka ma dopasowaną kopertę oraz stosowny wiersz okolicznościowy

wydrukowany na oddzielnej kartce. 





Polecimy balonem do nieba :-)





Materiały: papier podkładowy i do scrapbookingu, wstążka, elementy pasmanteryjne, 

elementy ze srebrnej folii samoprzylepnej, samoprzylepne kryształki.





Na życzenie przygotowuję kartki w wybranych kolorach i ze spersonalizowanymi napisami.

Piszę też rymowanki, wierszyki okolicznościowe i fraszki na różne okazje,
co sprawia mi ogromną frajdę :-)






CENA: kartki od 14 do 20 zł plus koszt wysyłki.
Przedpłata na konto.
Wystawiam dokument sprzedaży.
Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
like the fanpage:  blueagata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz