wtorek, 12 marca 2019

Drugi zielony guzikowiec, czyli opowieść o tym, co przemija i o tym, co trwa nieprzerwanie


Zielony guzikowiec miał być tylko jeden, ale wzbudził taki zachwyt,
że postanowiłam nazbierać kolejną porcję odpowiednich guzików.

Kilka egzemplarzy w odcieniach butelkowej zieleni udało mi się nabyć w Malborku,
który darzę ogromnym sentymentem.
(Czy wspominałam, że w ramach każdej odbytej przeze mnie podróży
jednym z punktów musi być obowiązkowa wizyta w pasmanterii?:-)




Malbork przypomina mi czasy zgłębania prawd historycznych,
które nie zawsze wyglądają tak samo, 
gdy ogląda się je z różnych perspektyw. 

Widok malborskiego zamku natomiast niezmiennie wciąga mnie w historyczną przestrzeń, 
pozwala odetchnąć od teraźniejszości, 
spotkać się z tym, czym żyłam kiedyś, 
wspomnieć ludzi, których nazwiska wciąż odbijają się echem od zamkowych murów,
choć ich samych już tam nie ma, 
porozmawiać o mniejszych i większych osiągnięcia, 
które dziś zaledwie majaczą na granicy wspomnień. 

Pogawędki z kustoszem owocują soczystymi zamkowymi anegdotkami 
z niekoniecznie odległej przeszłości i ściągają mnie na powrót do tego, co dziś.




No i niezmiennie od wielu lat, 18 lat, w tych podróżach towarzyszy mi Marta,
która spod malborskiego zamku trafiła do odległego miejsca z Białą Wieżą,
 więc nie mogę na co dzień cieszyć się jej towarzystwem.

Marta wystąpiła w jednym kadrze z Benedictem Cumberbatchem w filmie o Brexicie
i opowiedziała mi o pracy statysty.

Naszywając guziki myślałam o tym, co przemija i o tym, co trwa nieprzerwanie.
Nieprzerwanie trwa zachwyt podróżowaniem, a jest on tym większy, im więcej podróży
możemy dzielić z ludźmi, z którymi łączy nas przyjaźń.

Wspomnienia tkwią w nas na zawsze.





Tu możesz zobaczyć, jak wyglądał poprzedni zielony guzikowiec:
 blueagata25.blogspot.com/2018/04/zielony-guzikowiec



Materiały: guziki ręcznie naszyte na alkantarę i podklejone naturalną, ciemnobrązową skórą.
Cekiny, koraliki, fire polish, metale nieszlachetne.
 



 Bransoletka ma 19 cm długości i pasuje na nadgarstek średniej grubości. 
Ma wygodne i niezawodne zapięcie typu toggle.
Na życzenie rozmiar bransoletki mogę zwiększyć.



Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.

Zdjęcia zostały wykonane w naturalnym świetle i nie były poddane żadnej obróbce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz