czwartek, 21 marca 2019

Shibori, czyli kolczyki z japońskim jedwabiem w pudełeczku z Iranu


Rozpoczynam przygodę z nowym materiałem.

SHIBORI, 
to ręcznie farbowany jedwab w absolutnie powalających, tęczowych kolorach.


Tę niełatwą do okiełznania materię otrzymałam w prezencie od Marty z Londynu,
 która sprowadziła kilka jej kawałków specjalnie dla mnie z Japonii. 

Jedwab odleżał swoje w mojej pracowni, bo bałam się, że jeśli podejmę wyzwanie bez przygotowania, to go "zepsuję".

Czy zepsułam, czy nie, oceńcie sami.

Oto pierwsze kolczyki.




Materiały: jedwab shibori, perły naturalne i sztuczne, koraliki fire polish, 
szkło fasetowane, koraliki Toho, elementy z metali nieszlachetnych, filc,
posrebrzane bigle. 




 Kilka słów należy się też opakowaniu.
Tym wyjątkowym kolczykom należy się słuszna oprawa, 
dlatego wybrałam dla nich odpowiednie pudełko.

To drewniane pudełeczko z wyciętym w wieczku orientalnym emblematem 
przywiozłam z Iranu. 

Przy zakupie kolczyków shibori 
otrzymasz jedno z trzech drewnianych pudełeczek, które posiadam.





Rozmiar kolczyków: 6 x 3 cm.



Kolczyki dostępne od ręki.
 
Opakowanie na prezent:
- wyjątkowe, drewniane pudełko z Iranu, 
- metka rękodzielnicza, 
- ekologiczna torebka prezentowa,
- certyfikat ręcznego wykonania.
 
 
Zapytania proszę kierować na:
mail: blueagata25@yahoo.co.uk
tel. +48 503 371 000
Like the fanpage:  blueagata
Wystawiam dokument sprzedaży.

Zdjęcia zostały wykonane w naturalnym świetle i nie były poddane żadnej obróbce.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz